Saturday, March 22, 2008

..words..

assalamualaikum wbt..

saya xpandai sangat nk menyusun kata2 yang bermadah mcm blog2 yang penah saya lawati. sebenarnye, dalm hati ada impian untuk menulis artikel2 yang hebat tentang agama sama seperti artikel2 yang penah saye bce dan juga paste kan kat sini. tetapi ilmu yang terlalu sedikit tidak mengizinkan saye berbuat demikian. even saye rase benda yang saye taipkan ni pun mengarut2 lepas. al- maklum la xpenah nak luahkan rase hati dalam blog tp xtau knape kali ini hati saye terdetik untuk mencipta blog juga seperti kawn2 yang lain. seronok bce blog mereka, dapat bnyk pengetahuan dan kadang2 artikel2 itu menjwab segala persoalan hati saye yang mmg slame ini dah lame saye pendam kan dalam hati.


so, saye pun paste2 jgk la artikel2 yang best dalam blog saye ni supaye leh share jgk ngan kwn2..
mne tau kot2 artikel dalam ni dapt menjwab persoalan ati sape2, kan? insyaAllah, saye akan cbe untuk update blog ni. kl saye xtulis tentang saye pun, saye akan pastekan ape2 article from kawan2.


Alhamdulillah, terlalu bnyk nikmat Allah berikan pada saye sehingga saye mendapat kekuatan utk berubah seperti hari ini. walaupun perubahan saye xsebesar mne, tapi saye berharap agar perubahan yang saye buat ini adalah ke arah kebaikan dan semuanye kerana Allah bkn kerana org atau benda lain. kpd kwn2 yang mengenali saye, doakan saye, ajarlah saye, ajaklah dan paksalah saya melakukan kebaikan, nasihatilah jika saye ade tersalah.. saye insan yang jahil, perlukan anda semua membimbing saye.


wassalam..

No comments:

Ya Allah, sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu dari kegundahan hati dan kesedihan,
Dan aku berlindung kepada-Mu dari sifat lemah dan malas,
Dan aku berlindung kepada-Mu dari sifat penakut dan bakhil,
Dan aku berlindung kepada-Mu dari lilitan hutang dan tekanan orang.
Daisypath Anniversary tickers

::kind readers::