Tuesday, September 30, 2008

..eid mubarak..

Takbir sudah dilaungkan menandakan hari kemenangan bg umat islam telah tiba.. Allhamdulillah... All praise to Allah who has granted me the chance to feel the eid mubarak this time..


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini



so, special Eid mubarak wishes for

1) my love ones : my family members (7orng yng disayngi), atuk nenek, makcik pakcik2 makcik2 sedara
2) the extended ones : my extended family members
3) special side : those who have sacrificed a lot for me
4) akhawat2
5) friends : kwn2, seniors, juniors, kat sm3k, pasum, plkn camp, ipba, OZ
6) extended + virtual friends : those who i dont know but wish me selamat hari raya, give me the ecard, and comments in the friendster.
7) semua muslimin dan muslimat seluruh negara


taqabalallahu minna wa minkum...

(semoga Allah menerima amalan kamu dan amalan aku)



..SATU RINDU..
..343.5, KG,Brissy,OZ..

No comments:

Ya Allah, sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu dari kegundahan hati dan kesedihan,
Dan aku berlindung kepada-Mu dari sifat lemah dan malas,
Dan aku berlindung kepada-Mu dari sifat penakut dan bakhil,
Dan aku berlindung kepada-Mu dari lilitan hutang dan tekanan orang.
Daisypath Anniversary tickers

::kind readers::