Tuesday, June 30, 2009

...of blog and Melbourne...

I am so called ‘officially launching’ my second blog. That one is open for my family members and close friends who want to know about my current personal well- being. Therefore, it is NOT open to public. So those who want to have access on that page, you can leave your email address either at the comment space, or at the shoutbox, or ym/skype me or email or facebook/Friendster.
The reasons why I make it private is that
1. It’s too personal for the whole world to know about me and my life.
2. That’s the personal and special space for me and those dear in my heart.
3. As a record of what I have done all this while.
4. So, it’s suitable for those who are still in ‘taaruf’ phase with me (ie: who wants to understand me better). Hehe…
5. It’s free for me to share about myself and inshaAllah with that hope I will know myself better.


(^_^)



By the way, alang- alang update ni, inshaallah tomorrow I am leaving for Melbourne. =)
**mengejar saat indah bersama Ashabul Brisbane last year, walaupun, yang dikejar itu sudah jauh meninggalkan and will never get again**miss you kak boo, kak lin, kak wina and ayu best**
thanks Allah for the sweet memories and ukhuwah to be cherished***

4 comments:

soliloquy said...

ouh..pegi skating ek...waahh...bestnyer..
nak itot.. :(
perasmian dah tak lama kan...

Izyan Hamizah said...

hehe.. last skali, adik2 je yang pergi.. saya xpegi pe lah.. tahun lps dah pegi (sambil2 pujuk diri sendiri) hehe.. ha'ah minggu ni jgk rsenye =)
esok g jalinan musim dingin ie JMD =)
jom la dtg skali..
hehe

soliloquy said...

ngeh2...
kena sponsor tiket la..hehehe
iA..ada rezeki..entah bila..sampaila kt sana...

kakboo said...

Tuhan, walau kami terpisah, izinkan kami tetap bertemu dalam doa kehadratMu.
Walau bumi yang kami pijak kini berbeza, namun tetapkan kaki kami berlari atas lorong yang sama. Tuhan,ikatkan hati-hati kami, walau jauh bercerai-berai begini. Sabarkanlah kami, sementara menanti harinya dipertemukan semula.
Moga, bertemu dalam gembira. Bersantai atas dipan-dipan. Meminum air kauthar.
Mohon dengan amat…
*izy, nak access ke blog baru gak!

Ya Allah, sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu dari kegundahan hati dan kesedihan,
Dan aku berlindung kepada-Mu dari sifat lemah dan malas,
Dan aku berlindung kepada-Mu dari sifat penakut dan bakhil,
Dan aku berlindung kepada-Mu dari lilitan hutang dan tekanan orang.
Daisypath Anniversary tickers

::kind readers::