Ya Allah, sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu dari kegundahan hati dan kesedihan,
Dan aku berlindung kepada-Mu dari sifat lemah dan malas,
Dan aku berlindung kepada-Mu dari sifat penakut dan bakhil,
Dan aku berlindung kepada-Mu dari lilitan hutang dan tekanan orang.

Perlukan Photographer?

Perlukan Photographer?
Click di sini =)

Wednesday, June 3, 2009

....update....

~~~one assignment sent~~~
another two to be sent
one on 5th and another on 9th
then, holiday
...off to Melbourne on 30th...




time flies so fast
(masa itu ibarat pedang, jika kamu tidak memotongnya, dia akan memotong kamu)
UMAR AL-KHATTAB

another 5 months and i will be in Malaysia


and surely, i will miss this moment

3 wise thoughts:

saffaa-saidatul said...

salam..
akak tgh exam ke?
(doakan ktorg kat sini tgh exam..)
hehehe..orang tu nak balik msia...
bestnyer...:)

izyanhamizah said...

salam.. hehe, xde exam sebenarnya.. ade assignments je for this year. ni pun nak kena hantar satu hari ni (05/06), pastu ade satu lagi..

malaysia tu, 5 bulan lagi sbnrye. =)


all d best for exam ya..
Semoga Allah permudahkan urusan di sana.

pah said...

salam izy,

semoga Allah permudahkan segala urusan

selamat berwinter juga

May Allah bless and shower you with the best in life dear

Salam rindu,
kak pah

::kind readers::