Tuesday, August 12, 2008

....

manusia sering xpandai menghargai ape yng ade di hdpn matanye.. ketika masih ade, diabaikan.. tp jika tiada, dia nk.. xreti bersyukur.. yup2.. sgt sikit kamu bersyukur dgn nikmat yng Allah berikan.. jika Allah trik nikmat tu.. baru kamu tau betapa nk hargai nikmat yng pernah diberikan.. kepada seseorng, ingtlah nikmat yng masih Allah berikan, sebelum nikmat itu pun ditarik lantaran kamu leka utk bersyukur..

ps: ingtn untuk diri sendiri juga.. Ya Allah, jadikan aku hamba-Mu yng selalu bersyukur..

No comments:

Ya Allah, sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu dari kegundahan hati dan kesedihan,
Dan aku berlindung kepada-Mu dari sifat lemah dan malas,
Dan aku berlindung kepada-Mu dari sifat penakut dan bakhil,
Dan aku berlindung kepada-Mu dari lilitan hutang dan tekanan orang.
Daisypath Anniversary tickers

::kind readers::