Monday, April 6, 2009

...bertunang ketika belajar...

oppsss, jangan salah sangka.. tajuk di atas masih lagi tiada kaitan dengan saya sekarang..

terdetik di hati untuk me'link'kan artikel dari iluvislam ini, setelah mendapat satu soalan dari seorang adik tadi.. mungkin artikel ini akan sedikit sebanyak enlighten beliau dan juga memberi manfaat pada orang lain especially to those who dear in my heart ~~wink wink~~

http://www.iluvislam.com/v1/readarticle.php?article_id=1538

semoga artikel memberi insight baru pada kita tentang pertunangan dalam Islam dan ketika belajar, inshaAllah..

semoga Allah guides kita semua ke jalan yang benar..

ihdinassiro thol mustaqim..

No comments:

Ya Allah, sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu dari kegundahan hati dan kesedihan,
Dan aku berlindung kepada-Mu dari sifat lemah dan malas,
Dan aku berlindung kepada-Mu dari sifat penakut dan bakhil,
Dan aku berlindung kepada-Mu dari lilitan hutang dan tekanan orang.
Daisypath Anniversary tickers

::kind readers::