Ya Allah, sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu dari kegundahan hati dan kesedihan,
Dan aku berlindung kepada-Mu dari sifat lemah dan malas,
Dan aku berlindung kepada-Mu dari sifat penakut dan bakhil,
Dan aku berlindung kepada-Mu dari lilitan hutang dan tekanan orang.

Perlukan Photographer?

Perlukan Photographer?
Click di sini =)

Wednesday, June 17, 2009

......


2 wise thoughts:

dyanakamal said...

Salam izi.
Sy mintak maaf sbb komen ni tak berkait dgn entri.Huhu.

Sebenarnya, sy nak ucap thanks sgt for da gift.Suka sgt. Thnks ye izi. Bila nak dtg welli lawat sy?:)

izyanhamizah said...

salam dyana..

hehe.. ala, xpe je.. hehe..

alhamdulillah.. syukur sgt sbb awak suke.. hehe..

erm.. xsure la tu.. xpe la, kalu saya xsempat nak lawat kat welli nnt, at least saya punya gift dah lawat awk.. kan? kan? kan?..

::kind readers::