Friday, October 2, 2009

...Spring =)...


spring break

26/09/2009 - 4/10/2009


the best spring ever =)

alhamdulillah ala kulli hal.



27/09- 28/09 = Mukhayyam @ Springbrook National Park, Gold Coast
bertemakan "From Zero To Hero"

29/09 = Usul 20
bertemakan "Anda Dan Islam"


01/10 = Sambutan Syawal
bertemakan "Kemenangan Sama Dirai"


"Dia-lah (Allah) yang memperkuat dirimu dengan pertolongan-Nya dan dengan orang orang
Mukmin. Dan Dia Yang mempersatukan hati mereka (orang-orang Mukmin).
Walaupun kamu membelanjakan semua (kekayaan) yang berada di bumi, nescaya kamu
tidak dapat mempersatukan hati mereka, akan tetapi Allah telah mempersatukan hati
mereka" (al-Anfal [8]: 62-63).


ukhuwah itu manis.

penat memang penat, jadual dan aktiviti padat. tapi jika aku tidak penat kerana dakwah ini,
semestinya aku akan penat kerana dunia..


nikmat penat yang tidak tergambar.

semoga semua keranaNya

No comments:

Ya Allah, sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu dari kegundahan hati dan kesedihan,
Dan aku berlindung kepada-Mu dari sifat lemah dan malas,
Dan aku berlindung kepada-Mu dari sifat penakut dan bakhil,
Dan aku berlindung kepada-Mu dari lilitan hutang dan tekanan orang.
Daisypath Anniversary tickers

::kind readers::