Ya Allah, sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu dari kegundahan hati dan kesedihan,
Dan aku berlindung kepada-Mu dari sifat lemah dan malas,
Dan aku berlindung kepada-Mu dari sifat penakut dan bakhil,
Dan aku berlindung kepada-Mu dari lilitan hutang dan tekanan orang.

Perlukan Photographer?

Perlukan Photographer?
Click di sini =)

Tuesday, July 5, 2011

...my workplace..

i believe, most of the readers haven't been to my school yet, right?? (cheh, brape orang sangat la yang kenal tebong kan?? i pun bile kene posting tebong baru la tahu wujud rupenya tempat yang bernama TEBONG di alam fana nih)

so, i present to you the multimedia presentation made by i-don't-know-who-but-i-guess-he's-my-colleague's-hubby ... so enjoy





p/s: owh, part nama i sebagai penyunting tu sangat la mencari publisiti + "tak buat keje tapi letak nama".. (bila masa i sunting ntah.. video ni pun baru je tengok + download, panas2 lagi) hehe.. btw, a good masterpiece (^_^) GooD

0 wise thoughts:

::kind readers::