Monday, June 20, 2011

...19 june 2011...

just for the note...


last night, i have made a very big decision that i believe, will definitely change my WHOLE life in future. all this while i have always been bugging the same questions, thought and hope but, all praise to Allah, for this "last night" He has opened to me the door of "answer" for all my questions... 

sangat susah untuk membuat keputusan sebesar itu, kerana dengan jawapan Ya

- ia akan mengubah hidup aku seluruhnya walaupun secara perlahan- lahan
- ia akan mengubah MASA DEPAN hidup aku, keluarga aku, dan aku harap seluruh keturunan keluargaku
- ia juga bermakna, aku mengambil risiko yang sangat besar.. mempertaruhkan segala yang aku ada...

tapi, jika difikir balik, jika bukan ini masanya, bila lagi??

pintu rezeki ini yang sekarang Allah buka, mungkin tidak akan pernah terbuka lagi jika aku menutupnya buat kali ini...

dengan jawapan ini, aku harap Allah yang Maha Pemberi Rezeki dan Maha Pemurah akan menuntun aku, dan memberkati segala apa yang aku lakukan.. Semoga ini hanya kerana Mu, keluargaku dan masa depan hidupku...


aku mulakan dengan lafaz, Bismillah hir rahman ni raheem....

 
*aftermath - 19 June 2011 - *

Semoga ia mengubah hidupku ke arah yang lebih baik.... 

No comments:

Ya Allah, sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu dari kegundahan hati dan kesedihan,
Dan aku berlindung kepada-Mu dari sifat lemah dan malas,
Dan aku berlindung kepada-Mu dari sifat penakut dan bakhil,
Dan aku berlindung kepada-Mu dari lilitan hutang dan tekanan orang.
Daisypath Anniversary tickers

::kind readers::