Tuesday, August 9, 2011

...A scene...

Day : Tuesday
Date : 09 August 2011
Time : between 8.45 am - 9.45 am

in 2 Bijak, during P&P 

A pupil        : Teacher, penat tak jadi cikgu?
The teacher : Kenapa awak tanya?
A pupil        : Iyelah, budak- budak ni semuanya nakal.
The teacher : Kalau awak, awak nak tak jadi cikgu?
A pupil        : Nak.
The teacher : Kenapa nak?
A pupil        : Sebab nak jadi macam teacher.
The teacher : Kenapa nak jadi macam teacher pulak? 
A pupil        : Sebab teacher kelakar.
The teacher : Bukan ke teacher ni garang ke?
A pupil        : Ala, teacher garang sikit je. tapi kelakar banyak.

@_ @


oh, rupanya, aku ni teacher yang kelakar. 





No comments:

Ya Allah, sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu dari kegundahan hati dan kesedihan,
Dan aku berlindung kepada-Mu dari sifat lemah dan malas,
Dan aku berlindung kepada-Mu dari sifat penakut dan bakhil,
Dan aku berlindung kepada-Mu dari lilitan hutang dan tekanan orang.
Daisypath Anniversary tickers

::kind readers::