Wednesday, April 18, 2012

...wordless wednesday...

oh, semua  orang- orang tertentu di sekolah sangat sebok berbicara tentang eg-tukar ye! oh, those who's not in teaching (in school) line, eg tukar is the online form that teachers have to fill in order to apply for transfer. 

sebok je nak tukar- tukar sekolah, nak tukar jugak lah. untung- untung dapat balik kelate.. hehehe.. oppss, i can't say it loudly la nanti ada yang merajuk =P 

owh, cerita pasal pindah- pindah sekolah ni, tadi dah kena 'ceramah professionalisme' dah dengan the headmaster (yang dah terlepas peluang nak jadi mentua i =P).. mana nye tak kena ceramah, diri sendiri seeeboooookkkkkk sangat cakap nak pindah sekolah... huhuhuhu.... serve me right!

after blablabla with Tuan Haji (the headmaster - yang dah terlepas peluang nak jadi mentua i) last word he said/ advised 

"kalau nak pindah pun, after 4-5 years ye!" 


huhuhu, baiklah Tuan Haji.. Saya yang Menurut Perintah (tapi dalam hati macam tak rela)


p/s: kalau lagi 4-5 tahun nak jadi housewife boleh??? pehhh, dream on la mekye. belum tentu kawin ngan datuk Dato' yang Kaya (bukan tua lagi bercucu) pun  =P


wednesday should be wordless - since it's wordy now - dah jadi mengarut ke mana- mana ntah

No comments:

Ya Allah, sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu dari kegundahan hati dan kesedihan,
Dan aku berlindung kepada-Mu dari sifat lemah dan malas,
Dan aku berlindung kepada-Mu dari sifat penakut dan bakhil,
Dan aku berlindung kepada-Mu dari lilitan hutang dan tekanan orang.
Daisypath Anniversary tickers

::kind readers::