Monday, January 14, 2013

JANGAN BACA KALAU KAMU ORANG BAIK.

at one point, rase fed up pun ade bila g sekolah. bukan sebab budak2 tapi bapak2 budak yang tak berapa nak matang lagi even though umur dah kate boleh nak get ready nak masuk kubur. memang  sangat hangin la today... suka hati aku lah nak kurus ke gemuk ke.. yang kau tu macam jerangkung berjalan ada aku kesah??? seriously really piss off today. takde keje lain nak buat ke selain komen badan orang? bini kau kan ade. psycho sungguh la.. erghhhh.. mulut mengalahkan pompuan sungguh la. haish, setan, u  win. memang piss off tahap gaban. 

2 comments:

anne rafei said...

okeh. saya yang terasa.. sob sob sob

Izyan Hamizah said...

erk, nape cik anna plak yang terasa? no lah, xde kaitan ngan family members la.. hehe

Ya Allah, sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu dari kegundahan hati dan kesedihan,
Dan aku berlindung kepada-Mu dari sifat lemah dan malas,
Dan aku berlindung kepada-Mu dari sifat penakut dan bakhil,
Dan aku berlindung kepada-Mu dari lilitan hutang dan tekanan orang.
Daisypath Anniversary tickers

::kind readers::