Wednesday, November 7, 2012

...Birthday post ke- second... =P


Perggghhh, kate tak beriya nak sambut birthday, tapi post sampai dua. hahaha.. abaikan statement itu..

btw, i would like to express my gratitude to those who wished and prayed for me sempena ulang tahun kelahiran yang ke 15 25 semalam. sampai ke hari ni pun ade lagi. what can i say selain daripada thanks, thanks and thanks and i pray to Allah semoga Allah berikan segala kegembiraan di dunia dan akhirat kepda mereka yang buat saya gembira.. ameen. thanks all!!



sangat banyak wishes kat facebook. agak lenguh nak menjawab satu2 tapi i managed to reply all. alhamdulillah. hopefully tak de yang tertinggal. walaupun just through fb tapi nak taip "hb" (that stands for Happy Birthday) tu i knew i would take few seconds.i thank you for that. and those yang siap wish panjang2 tu apetah lagi.. sejuta lemon gembira you all gave me.. so, thanks again

Alhamdulillah, all praises to Him yang always knows what's best for me. Semoga umur yang dikurniakan ini berbaloi. maksudnya, buat banyak pahala, amalan dan hapuskan dosa- dosa yang ada.. ya Allah, berikanlah peluang untuk hambaMu ini menyucikan segala dosa supaya aku berjumpa denganMu dengan keadaan yang suci dari noda. Ameen.


p/s I: and as one of the present, i got the news that i passed my CPT (Cambridge Placement Test) phewwww. alhamdulillah. ^_^


p/s II : one of my pupils offered me a ticket to Safari A'Famosa as my birthday present. isn't she sweet? hehe.. gonna think about it. blessings.. ^_^

No comments:

Ya Allah, sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu dari kegundahan hati dan kesedihan,
Dan aku berlindung kepada-Mu dari sifat lemah dan malas,
Dan aku berlindung kepada-Mu dari sifat penakut dan bakhil,
Dan aku berlindung kepada-Mu dari lilitan hutang dan tekanan orang.
Daisypath Anniversary tickers

::kind readers::